Yine hayaller kur fakat içerisinde ben olmayayım n'olur. Güzel olmalı hayaller, benimle kirletme sakın. Sevemiyorum geleceğe yönelik yaşamayı ve bazen sadece yaşamayı. Bazen uzun bir zaman ölmek istiyorum herkes için, yaşadığım unutulsun. Hiç var olmamış gibi yapmak, varlığın tanımını yok gibi davranarak öldürmek. Siktir edilmeden, siktirip gitmek. Her şeyi istiyorum belki fakat seni değil. Sen beni güzelliğe inandıracak, bununla sevindirecek gibisin. Hiçbir şey olmamış gibi gülmek, onca şeyin farkında değilmiş gibi sevmek seni... Tüm gerçekliğini çiğnemek demek dünyanın. Hiç ölüm yokmuş gibi, savaşlar vs. Birini mutlu etmeye çalışmak ya da ekstra hayatla mücadele. Benim elimden kir eksilmiyor, saçlarım dağınık, giyinmeyi bilmiyorum hala. Sakallarımı düzeltmek için harcayacağım zamanı bile nimetten sayıyorum. Bir kenara bıraktım bunları, dünya güzel olmayınca ben güzel olsam ne olur. Daha ne yangınlar görecek dünya ne darbeler, sen yıkılsan ne olur.

0 yorum:

Yorum Gönder