Hava biraz puslu.
Gözlerim gördükleriyle yetinmek zorunda.
Fakat artık iyi şeyler görmüyorlar.
Ne kadar da normal geliyor artık ölümler bize.
Seni bir vicdansızın yüzünden kaybetmek dünya için iyi bir haber değil.
Çünkü bir gün öleceğimi biliyor olmak güzel bir intihar için yeterli geliyor bazen.
Eminim güneş bir şeyler bilseydi doğmazdı bu dünyaya.
Bazen tenimi öyle bir yakıyor ki bir şeylerin farkında gibi hissediyorum.
Bir nefes almak istiyorum hatta deli denilmeden inanmak mutluluğa
Bir sigara yakmak zararıma, su bardağında şarap içmek, aynı bardaktan su.
Sonrası tanrıyı aramak.
Sonrası bulamamak.
Ne diye bakıyorum hala gökyüzüne?
Neden hala merak ediyorum denizin derinliklerini?
Genç yaşımda yeryüzünden nasıl olur da kestim umudumu?
Niye bu kadar çabuk üzerime yakıştığı grisi şehirlerin?
Kendimize ağaçtan, denizden, gökyüzünden renkler seçelim seninle.
Gökkuşağından korkanlara inat, kabul edelim aşkı aşk olarak.

0 yorum:

Yorum Gönder